Los bericht bekijken
Oud 8 december 2002, 10:00   #3
Mie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Locatie: overijssel
Berichten: 53
Smile Atusa

He atusa

Las je verhaal net over, het stoppen met de Diane pil en haaruitval als gevolg... zag het net pas! Gebruik zelf ook de Diane pil maar ben wel wat dikker geworden maar niet zoveel, mijn geluk denk ik! Vind het gewoon heel rot voor je allemaal! Zit nu zelf ook met 'n bosje haar van niks en begrijp hoe dat voelt, huil er ook vaak om, maar zoek nu naar een goede pruik, is voor mij het beste denk ik. Je kan toch moeilijk binnen gaan zitten wachten tot het misschien weer beter wordt! Het is een shock, maar je moet verder met het leven hè, en alles went denk ik maar! Weet wel dat m'n zus ook jaren de diane pil heeft gebruikt maar die kreeg vooral last van puistjes toen ze er mee stopte! Dus ook hormonaal! In elk geval lees ik vaak msn.com/groups/wigsupport op internet. Een amerikaanse groep van mensen die ook om wat voor reden dan ook haaruitval hebben of kaal worden. Sommigen zeiden daar ook dat ze haaruitval kregen door het stoppen met de pil...dus het komt meer voor weet ik. Het helpt niet dat te weten, maar wilde je in ieder geval laten weten dat je niet alleen bent. Moet maar zo denken, in ieder geval worden er goede pruiken gemaakt tegenwoordig, dus dat is nog een geluk! Die ene goede pruik, zo natuurlijk mogelijk, als je zou willen, is iets anders. Maar ik ga gewoon door met zoeken tot ik de oplossing heb. Voor jou moet er ook echt een oplossing zijn hoor, of je haar nou goed komt of niet! En als je even wil uithuilen doe 't dan gerust hier of mail me, geeft niks! Lucht soms ook op!
Mie
__________________
:p mie

Laatst gewijzigd door Mie; 8 december 2002 om 10:02
Mie is offline   Met citaat reageren