Discussie: Kalo
Los bericht bekijken
Oud 24 december 2007, 20:51   #170
Vintage
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2006
Berichten: 5
Ik ben nu zo'n 2 maanden gestopt met het harsen van mijn buik en borst en het gebruik van Kalo.

Ik vond het op zich niet zo erg om steeds te harsen, ik was gewend aan de pijn en het was beter dan scheren. Maar ik ontwikkelde allemaal rode bultjes op de huid van mijn buik rondom de navel, veroorzaakt door ingegroeide haren en irritatie. Normaal ging dit na 3-4 dagen wel weg, of na een tijd in de zon liggen.

Maar opeens verdwenen ze niet meer en nu 2 maanden later heb ik nog steeds een paar rode bultjes op mijn buik, rondom mijn navel. Harsen zal ik dus nooit meer doen in mijn leven uit de angst voor permanente littekens. En Kalo dus ook niet meer omdat Kalo slechts werkt als je harst.

In ieder geval, over de resultaten van Kalo, zo'n 15-20 harsbeurten verspreid over 50 weken. Geen enkel resultaat geboekt, ik ben nu weer zo behaart als een aap. Volle, lange, zwarte haren op mijn buik en gelukkig voor de rest nog redelijk blonde haren. Maar dat zal ook wel veranderen.
Kalo werkt voor geen ruk.

Volgende stap is denk laseren, maar dat vind ik achterlijk duur. Voor 1 behandeling ben ik minimaal 300 euro kwijt, voor mijn buik en borst. En ik lees dat ik minimaal 8-10 behandelingen nodig heb. 2400-3000 euro, echt achterlijk duur. Hopelijk komt er ooit nog een wondermiddel dat doet wat Kalo en zoveel andere producten beweren.
Vintage is offline   Met citaat reageren