Los bericht bekijken
Oud 14 november 2016, 12:31   #30
Irina60
Banned user
 
Geregistreerd: 12 oktober 2016
Locatie: Leiden
Berichten: 47
Geslacht:
Stress en haaruitval

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effie Bekijk bericht
Je reageerde op een bericht dat ik had geschreven met het hierboven staande antwoord. Ik heb ook gelezen dat AA getriggerd kan worden door stress of kan worden verergerd. Maar TS heeft geen AA naar mijn weten, en er bestaan meer oorzaken die haaruitval kunnen veroorzaken. De reden dat ik schreef dat mijn dermatoloog mij serieus neemt, en het gelukkig niet aan stress wijt, is omdat stress bij mij NIET de oorzaak is. Of dit bij Topic Starter het geval is weet ik natuurlijk niet, maar het is wel heel makkelijk als een arts zegt niets te zien, en het afdoet aan stress zonder veel verder onderzoek, en ik kreeg het idee dat ze dat zelf ook vond, vandaar mijn reactie.
Gelukkig om te zien dat er nu wel onderzoek wordt gedaan, maar is voornamelijk te danken aan Star zelf die het er niet bij laat zitten.

Jammer Star dat hier niets uit is gekomen. Het weer kan inderdaad ook invloed hebben op de huid, en bij kouder weer verergering ontstaan. Persoonlijk vind ik het koudere weer echter prettiger dan dat broeierige zomerweer

Hoi Effie,
Hoe weet je datin geval de stress niet de oorzaak is?
Ben net op 3 daagse intensieve workshop over haaruitavl enz. De oorzaaik nummer 1- chronische stress. Deze vertaalt zich in chronische ontsteking in onze lichamen en is niet zichtbaar totdat er een otnplofing kiomt in de ene of andere vorm, dus ook haaruitval.Volgens de laatste wetenschappleijke onderzoekiningen (en dan praten we over de beste artsen ter de wereld) lijden 99% van de mensen aan chronisch ontsteking. Wij dus allemaal. Hoe kan je dermatoloog bij deze helpen? Heeft hij/zij een goede bos haar?
Wat haar betreft- ik kijk eerst of de speciliast zelf een goede bos haar heeft en weet hoe met die te werken.
Ook kom ik nergens in deze forum een gesprek of discussie over de connectie haar-hersenen.Ons haar zit naast onze hersenen en heeft een functie die direct met de hersenen verbonden is. Ga binnenkort een speciale post daarover schrijven omdat niemand toegang heeft tot dit soort informatie. En dan maar naar de dermatoloog..met twijvfelachtige resultaten.

Mijn haar wordt inmiddels steeds better.

Sucess,
Irina60
Irina60 is offline   Met citaat reageren