Los bericht bekijken
Oud 14 december 2004, 03:26   #9
ddh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goldentruy
Beste Lotgenoten, ikzelf kom uit Belgie, eerst wil ik eens iets kwijt over ht's. Een ht is enkel geschikt voor mensen die hun haar van boven dunnetjes staat en een ruim donorgbied bezitten. Als je de zaak echt grondig wil aanpakken reken dan op je verdere leven maar al op meerdere transplantaties, dus ook op een hele boel eurootjes. Toen mijn haar 5jaar geleden begon te verdunnen(voorkruin)ben ik begonnen met eerste ht van 700 inplantaten, heb nu mijn 5e gedaan. Ik doe dit telkens in Mechelen bij dr Coninx.Hij is pioneer op gebied van ht's in Belgie en hij doet dit al meer dan 20 jaar.Zeg je nog als je echt er wil voor gaan reken dan maar op een ht of 8 van 700 implantaten, kan je rekenen 8 maal 3200euro, of dr prijs van een audi A4.Het is ook beter van er meerdere te laten doen van bv 700 dan ineens één te doen van bv 1000, zo kan je mooi stap voor stap opbouwen. Het is dus een beetje een min of meer5a 6 jaren plan.Zo kan je de nodige kosten wat spreiden en aangezien je nog wat haar had dient dat dan als ondersteuning. Zijn manier van werken is vlekkeloos,bij het aanvangen van een nieuwe ht, snijdt hij het oude litteken mee, zodat het een mooi litteken blijft. Ik zelf ben tot hier toe vrij goed tevreden, maar zeg het u nog voor echt resultaat, reken op de kostprijs van een autootje, veel succes aan ieder Goldentruy
Ik moet je helaas op bijna al je argumenten tegenspreken. Het is echt niet verstandig zulke kleine stripsessies te ondergaan en dan nog zovele. Als je voor zulke aantallen opteert, dan ben je genoodzaakt om FUE te laten doen, anders ga je zowiezo met een breed litteken overblijven. Denk je nu echt dat je na 8 strips nog een fijn litteken zal hebben? Zelfs al zouden de strips die hij neemt maar 0.5cm breed zijn, dan komt dit nog op 4 cm, met in 99,9% van de gevallen een groot probleem tot gevolg. En dan voor die prijs... Per graft komt hij op meer dan 4 euro of een kleine 6 dollar. Hiervoor heb je al een FUE sessie waar je niet hoeft in te zitten met die dikke lijn die vanachter op je hoofd loopt, omdat die er gewoon niet zal zijn. Je zal ook sneller recupereren en sneller genezen! Stripmeggasession of FUE, dat zijn de 2 enige verstandige mogelijkheden. Een strip nemen voor 700 grafts is echt 1 van de domste dingen die je kan doen. Wist je dat dokter die aanzien worden als beste in de wereld sessies uitvoeren die in aantal grafts overeenstemmen met jou 8 sessies? En die dan nog veel minder aanrekenen ook. Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij als jij blij bent met je resultaten, maar je argumenten doen me echt huiveren van afschuw.
ddh is offline   Met citaat reageren