Discussie: Electronisch roken
Los bericht bekijken
Oud 14 februari 2008, 16:39   #69
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Dundeeeeee, ik dacht dat je 27 jaar was. Nou ja dat was je natuurlijk ooit. Wel eens aan de botox gedacht. Gut wat zeuren jullie mannen toch soms. Wij vrouwen lijden pas echt onder de zwaartekracht. En voor 1100 euro ga je met een vriendin wiens smaak je bewondert shoppen en naar een goede kapper. Vervolgens gedraag je je alsof het je geen r... interesseert wat de rest van de wereld van je denkt en voila your a chick magnet. Of is dat niet de reden van je onzekerheid?

Hoe is tie trouwens met de e-sig. Heb vandaag maar 4 sigaretten gerookt zei ze trots.
Nee hoor ,ik ben 43 ,maar rook al 27 j ,daarmee dat ik bedoelde dat ik nog niet teveel rimpels heb om zolang al te roken. ..enkel wat lichte voorhoofdrimpels en de mond/neusplooi die nu begint (nasolabiale plooi), en daar sta ik absoluut niet mee . Ja ken botox wel ..maar dan blijf je bezig . Iets wat een (blijvend) resultaat heeft maar wel duurder is, is Bio-Alcamid ,maar daar zie ik ook tegenop , ik ben van plan om ze er meteen te laten uithalen bij de pl chirurg , word gewoon terug aangespannen. Ik heb geen vriendin meer ...ben 2j gescheiden , heb er wel al een paar gehad ondertussen ,maar geen enkele was naar mijn goesting . Ik ben nogal kieskeurig moet ik wel toegeven ...en dan moet je er zelf ook een beetje very good uitzien...

Die E-sigaret ligt hier op de kast .Ben al 4 dagen weer gewoon aan het roken ..beetje teveel stress ..pfff ..moet mij herpakken ...ik weet het
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren