Los bericht bekijken
Oud 5 november 2018, 18:34   #1685
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door echo Bekijk bericht
Het is zover. Ik ben mijn haarwerk beu en wil het afscheren! Voor mij is een MHP (bij beautycare) dan ook de perfecte overgang.

Alleen vraag ik me volgende dingen af en richt ik me tot mensen met een MHP.
- Krijg je bij een MHP niet heel veel de vraag waarom je je haar afscheert? Het lijkt immers op een volle (geschoren) haarbos en de meeste mensen scheren hun haar enkel als het uitvalt. Wat antwoorden jullie?
- Nooit geen schrik dat als je oud bent (70 ofzo) het er vreemd gaat uitzien? Misschien is het dan al verkleurd? Misschien komt je huid wat losser zitten? :-) Dat moet er toch vreemd uitzien niet?

grtn Echo
Echo, je zult er geen spijt van krijgen. Ik kom bij beauty care nu exact 6 jaar. Elk jaar een update-tje zodat alles er weer fris uitziet. Vorige week nog laten doen.
Je vragen:
Mij hebben ze wel eens gevraagd waarom ik het heb laten kortwieken en ik antwoordde dan altijd alleen maar ‘omdat ik dat fijn en erg gemakkelijk vind’. Verder is er altijd bijzonder weinig naar gevraagd.
En verder, je kunt niet met alles in de toekomst kijken, dat geldt voor een HT evenzo. Verkleuren heb ik nog niet gezien en je kunt het evt laten aanpassen als je niet meer tevreden bent. Ik heb in die 6 jaar dat ik nu mhp heb niets vreemds meegemaakt met mijn MHP. Wel eenmaal dat ik mijn hoofd flink hard had gestoten en na genezing weer alles heb laten bijwerken. Maar dat was uiteindelijk maar een klein plekje.
Je bent daar in fantastische handen, bij vakmensen. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Het is simpelweg mijn beste beslissing ooit.
Veel sterkte en succes en dat gaat zeker lukken!!

Laatst gewijzigd door pablo7542; 5 november 2018 om 18:37
pablo7542 is offline   Met citaat reageren