Los bericht bekijken
Oud 11 november 2018, 15:21   #1694
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
Het gaat erom om mensen keuze en opties te geven en niet in een bepaalde richting te duwen.

Wij zien dat er veel mensen niet onmiddellijk de sprong naar langdurige pigmenten durven te nemen. Dan is Tricopigmentatie zeker een goede keuze. Daarna kan je nog beslissen om over te schakelen, of net niet.
Daarom bieden wij zowel tijdelijke als langdurige pigmenten aan.

Trouwens, permanente pigmenten blijken toch ook niet permanent te zijn. Er zijn al genoeg ervaringen waaruit blijkt dat een opfris ook noodzakelijk zijn.

Ik denk dat de meeste aanbieders nu spreken over 'vaste' of 'langdurige' pigmenten. Het woord permanent is echt wel permanent en dat kan lastig worden juridisch gezien.

Maar eigenlijk gaat het erom om de klant tevreden te stellen.
Volgens ons kan dit best door goed getrainde en ervaren therapeute in te zetten.
Enkel op deze manier kunnen wij consistent goede resultaten aanbieden keer op keer.
Ik snap je standpunt maar het heeft niet mijn voorkeur (maar dat is persoonlijk)
Ik heb een permanente MHP al 3 jaar en er is helemaal niks verandert in de kleur of look etc. Ik ga er wel voorzichtig mee om. Ik ga er nooit mee de zon in bijv.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren