Discussie: jongeren met aa
Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2011, 16:56   #12
jeroen90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shaannoon Bekijk bericht
hallo iedereen,

ik wil als eerste zeggen dat ik hier nieuw ben en echt super veel respect heb voor al deze mensen. ik ben zelf 17 en heb het nu ook sinds paar maanden. het is natuurlijk begonnen met ene kleine plek maar die werd langzaam groter en groter. ik ben echt heel erg gehecht aan mijn haren. iedereen natuurlijk. Maar mijn haar is voor mij echt het mooiste van mezelf. vandaag ben ik dus ook van deze ziekte achtergekomen. ik ben namelijk naar de dokter geweest en die hoopt op een schimmelinfectie. ik heb daar dus ook een shampoo voor gekregen die ik elke dag moet gebruiken en waar ik dus ook vandag mee ga beginnen. Ik kan er echt kwaad om worden dat de dokter dus eigenlijk al weet dat het AA is en dan gewoon in je gezicht onzin staat te verkopen dat het een schimmelinfectie kan zijn en je maar een shampoo aansmeert die niet een vergoed word. Mijn vraag is nu eigenlijk: hoe hebben jullie hiermee om kunnen gaan? Toen ik namelijik hoorde van deze ziekte barste ik in huilen uit. ik weet niet of ik heer mee om kan gaan. hoop van jullie een reactie te horen.

groetjes,
Shannon
Hoi Shannon,
Wat rot voor je..ik snap precies wat je doormaakt en het is echt kut.
maar ik geloof er wel in dat je er uiteindelijk goed er mee om zal kunnen gaan ook al is dat misschien niet altijd even makkelijk..zeker niet op die leeftijd ik heb het zelf ook mee moeten maken en nog steeds eigenlijk. In hoe verre is je haar uitgevallen? ik kan me namelijk wel voorstellen dat het bij meisjes met lang haar niet of nauwelijks opvalt of is dat niet het geval?
Sterkte!
Gr Jeroen
jeroen90 is offline   Met citaat reageren