Los bericht bekijken
Oud 15 september 2016, 18:36   #1
Haarpsycholoog
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 september 2016
Berichten: 7
Geslacht:
Psychologische hulp voor vrouwen met haarverlies

Beste dames,

Graag wil ik een plan aan jullie voorleggen. Ik ben een lotgenoot van jullie als het om haarproblemen/verlies gaat, en daarnaast psycholoog. Ik lees al lang mee op dit forum en ik weet (ook uit eigen ervaring) wat een lijden haarproblemen kunnen veroorzaken. Nu zei een vriendin, ook lotgenote, laatst dat er op dit gebied misschien goed werk te doen is. Zij vond het fijn om met mij over haar haarproblemen te praten en dacht dat ik misschien ook anderen zou kunnen helpen om tot meer acceptatie te komen. Ik ben daar over na gaan denken en het lijkt mij wel een goed idee. Maar ik zou heel graag willen weten wat jullie hiervan denken. Als er een speciale praktijk voor psychologische hulp voor vrouwen met haarproblemen bestond, van iemand die zelf weet wat het is om je haar te verliezen, zouden jullie daar dan interesse in hebben? Ik heb gegoogled maar eigenlijk niet zoiets gevonden.

Niet meteen boos worden, dit is geen reclame, de praktijk bestaat nog niet, ik wil alleen jullie mening horen. Dus als je de tijd kan missen en zin hebt om mijn vraag te beantwoorden, maak je mij heel blij. En als je nog goede ideeën hebt over wat zo’n praktijk voor je zou kunnen doen, laat het me weten. Je kunt hieronder reageren of natuurlijk een privéberichtje sturen. Ik hoop van jullie te horen!
Haarpsycholoog is offline   Met citaat reageren