Los bericht bekijken
Oud 9 november 2020, 10:19   #8
Jeroen-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank1975 Bekijk bericht
Erg netjes zo te zien. Vergelijkbare inhammen qua diepte dus volg met interesse. Zelf wil ik misschien een HT omdat het middenstuk langzaamaan wat naar elkaar uitdunt. Met een paar honderd grafts zou ik dat willen versterken en dus met behoud vd inhammen (altijd al gehad). Nu geeft een bekende kliniek aan dat dit niet kan zonder hoofd kaal te scheren. Maar dat is voor mij echt een No go. Reden hiervoor zou oa bepalen groeirichting zijn. Is dat (wel of niet scheren) bij jou aan de orde geweest?
Hoi, Ik kon kiezen tussen helemaal scheren of gedeeltelijk scheren omdat ik geen gebied had waar het haar dunner was alleen de haarlijn een beetje. Volgens mij bieden ze alleen gedeeltelijk scheren aan als het om de voorkant gaat. Over de groeirichting met volledig scherven of gedeeltelijk hebben ze niks gezegd ga er vanuit dat dat wel goed zit. Bij mij hebben ze de haarlijn iets in geschoren om hier wat grafts tussen te plaatsen en er zijn inderdaad geen grafts tussen de lange haren geplaatst. Hoop dat je hiermee geholpen bent.

Laatst gewijzigd door Jeroen-; 9 november 2020 om 11:31
Jeroen- is offline   Met citaat reageren