Los bericht bekijken
Oud 11 april 2007, 16:20   #33
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster Bekijk bericht
1ste ongewenste uitting :



2de grove overtreding :



------



Beste bezoekers en leden,

Via deze weg wil ik jullie meedelen dat 'hairobservator' per direct voor 6 maanden gebanned is van HaarWeb. Het jeuken tussen zijn vingers mag hij op een andere wijze zien te bevredigen en zijn slogan 'Only on HaarWeb' mag bij deze doorgestreept worden.

In Omgangsvormen! heb ik reeds kristalhelder gemaakt wat mijn standpunt m.b.t. zijn gedrag is en wat de consequenties zijn als hij zich niet aan onze richtlijnen m.b.t. de omgangsvormen op HaarWeb houdt. N.a.v. de bovenstaande uitspraken -gericht aan 2 van onze leden- mag duidelijk zijn dat een respectvolle, volwassen discussie een onmogelijke opgave voor hem blijkt. Ondanks 2 eerdere officiële waarschuwingen en een BAN van 1 maand. Daarnaast toont hij ook géén respect voor de boodschap c.q. waarschuwing die ik recentelijk heb afgegeven : al met al reden voor een nieuwe BAN van 6 maanden.

Ik wil dat HaarWeb een platform is waar onze bezoekers en leden zich thuisvoelen. Respect voor elkaar is hierin het sleutelwoord. Wij zijn een support-site voor en door lotgenoten : onze leden komen hier voor steun, niet om aangevallen te worden!

Wij zullen er strenger op toe gaan zien dat onze richtlijnen m.b.t. omgangsvormen worden nageleefd. Hierbij hebben wij júllie hulp nodig. Dus áls je vindt dat een posting niet door de beugel kan, meldt dit dan alsjeblieft bij ons d.m.v. het Report Post icoontje linksonderaan de betreffende posting.

Bedankt,
He'll be back. Ze german hairzeminazor.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren