Los bericht bekijken
Oud 6 augustus 2018, 00:22   #21
haarimplantaat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Duidelijk bewijs? Waar dan? En dan ook al 26 jaar?
Nee hoor, voorlopig nog niets aan de hand.
Het klonk wellicht een beetje overdreven van mijn kant, maar hij had het zelf over oa. "best veel" haar dat hij terugvindt in zijn kam en zijn haar begint inderdaad terug te trekken, dus: bewijs.

Maar ik zei er ook bij dat dat wat zijn vader had geen goede indicatie is voor hoe het bij hem zal gaan Mijn vader heeft ook nog steeds haar op veel plekken, terwijl ik tot drie maanden geleden al een behoorlijke tijd volledig kaal was.....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door label321 Bekijk bericht
Ik lijdt ook momenteel aan veel stress kan dat meespelen?
Voor zover ik weet zorgt stress vooral voor snellere (bij AGA) en/of tijdelijke uitval. Tenzij je jezelf helemaal een burnout in werkt denk ik niet dat je je echt veel zorgen moet maken over de combinatie van stress en haaruitval.

Citaat:
Bedankt voor je reactie dit hoop je nooit als reactie te krijgen maar je wilt de waarheid geen bulshit en het valt wel mee verhalen. kan niet met zekerheid zeggen dat het duner wordt.
Zoals ik hierboven aangaf: ik zei niet dat je ook echt kaal gaat worden he? Ik zei dat je je beter goed kan voorbereiden op wat kan komen omdat je wel wat van de verschijnselen lijkt te hebben (en zoals je zelf al aangaf: meer haar op je kam), zodat je straks niet te laat bent.

En dat lijkt misschien een extreme reactie, maar ik zou willen dat iemand mij had aangemoedigd om eens om mij heen te kijken toen het sommige mensen wel opviel maar ik het zelf nog niet echt kon zien.
haarimplantaat is offline   Met citaat reageren