Los bericht bekijken
Oud 17 augustus 2019, 19:30   #12
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beshi90 Bekijk bericht
Ik ben ook gesprek gehad bij Visus haarkliniek, ik vond slechte consultant gesprek, de medewerker was geen eens arts de artsen zijn niet van NL ze komen uit Turkije opzich niks mis mee maar toch heb ik liever dat ik met een arts praat in plaats zo medewerker die nauwelijks iets weet, behalve met zo camera op je hoofd en laat ziet hoe dun je haar is. Vervolgens vroeg ik ook foto's ze kon maar 1 foto laten zien, zij gaf aan ja onze patiënten willen niet dat wij foto maken, toen dacht ik bij me zelf ja je maakt foto van hun hoofd niet van hun gezicht of je maakt hun gezicht blur. Ik vond heel onprofessioneel van de medewerker manier van praten en zo heel erg ongeïnteresseerd, als of zo behandeling zo goedkoop is of zo makkelijk is. Bedoel als zo kliniek jaren ervaring heeft, hoe kan je 1 foto maar hebben. Ik vind ook te duur qua DHI.

Ik heb verschillende consultant gesprekken gehad bij Dutch kliniek en nog veel meer andere. Ik heb laatste gesprek gehad bij Global hair in Leiden. Ik vond het hele prettige gesprek en Berkan heet hij, hij kwam heel positief over en hij wist wat hij ging vertellen. Ik ga hopelijk in oktober mijn haar transplantatie doen DHI of FUE moet even over nadenken want prijzen verschillen daar ook wel veel goedkoper dan in NL. ik zou zeggen kijk even bij Global hair en ga gewoon even op gesprek kijk hoe je ervaart je bent natuurlijk niks verplicht. Kijk wel heel goed.

Kijk even hierna puur info voor dat je op gesprek gaat waar dan ook.

https://www.youtube.com/watch?v=MeQ4...dex=364&t=350s
Goede reclame!
zyzzalive is offline   Met citaat reageren