Los bericht bekijken
Oud 22 december 2018, 23:12   #1
Molrat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2014
Berichten: 40
Geslacht:
iFue Eberson Hair Clinic 2800 grafts

Eergisteren en gisteren heb ik mijn haartransplantatie laten doen bij Eberson Hair Clinic. In twee dagen tijd zijn er 2800 grafts getransplanteerd naar de kruin en de voorkant. Uitgangssituatie: man, 37 jaar, al sinds mijn 20e inhammen, kruin werd later ook dunner. Ik gebruik uit persoonlijke overweging geen medicijnen voor stimuleren haargroei.

Ik heb vooraf bij meerdere klinieken consults gehad die in NL, BE en Turkijke behandelen. Maar Eberson gaf mij het beste gevoel (zie voor meer ervaringen over mijn consults mijn topic eerder dit jaar). Ik wilde niet graag (ver) naar het buitenland voor een behandeling en vind professionaliteit, expertise en vertrouwen belangrijker dan de laagste prijs en beloften over een prachtig eindresultaat. Natuurlijk zal niemand moedwillig zo goedkoop mogelijk uit willen zijn en zichzelf voor de gek houden om vervolgens teleurgsteld te worden in het resultaat. En ik wil keuzes die mensen maken voor bepaalde klinieken ook helemaal niet ter discussie stellen. Dit was gewoon mijn persoonlijke afweging die goed voor mij voelde.

Ik ben zeer tevreden over het hele team van Eberson en de behandeling die ik heb gehad. Ik kan natuurlijk nog niets zeggen over het resultaat op de lange termijn en dat is wat het natuurlijk ook zo spannend maakt. Maar van wat ik er persoonlijk van heb gemerkt en nu in de spiegel zie is er zeer goed werk geleverd. De sfeer tijdens de behandeling vond ik erg fijn en iedereen in het team was ontzettend vriendelijk voor mij en goed op elkaar ingespeeld. Ik heb tijdens deze twee dagen in ieder geval een heel erg positief gevoel overgehouden aan Eberson.

Ik was tot voor de avond van de behandeling eigenlijk niet zenuwachtig. Alleen op de avond en ochtend ervoor begon dat een beetje, maar dat was na aanvang van de behandeling eigenlijk snel weg. Ik had er niet zo bij stilgestaan vooraf, maar het meest vervelende aan de behandeling vond ik de momenten dat ik voor langere tijd op mijn buik moest liggen voor het oogsten van de graftst uit het donorgebied op mijn achterhoofd. Dit vond ik gewoon fysiek zwaar voor nek, kaak en spieren. Ook op het aantal prikken had ik mij een beetje verkeken. Ik dacht aan iets van 10 of 20 prikken in de twee dagen dat de behandeling in beslag nam. Ik heb ze niet geteld, maar het zou me niet verbazen als het er uiteindelijk iets van 80-100 zijn geweest. De meeste deden niet echt pijn, maar er zaten toch een paar vervelende tussen.

Ik wil zeker wat meer laten weten straks over het resultaat. Het zal nog best ff spannend zijn de komende tijd want het duurt natuurlijk even voordat het zich laat zien. Ben benieuwd! Ik weet niet of ik nog foto’s ga posten. Ik vind deze site best wel een eenzijdig promotie platform voor bepaalde klinieken soms met volgens mij veel nep accounts en daarmee niet altijd objectief. Weet niet of ik in een dergelijke omgeving het fijn vind om alles te delen... vooral niet als ik in een fase zit waarin ik het zelf nog spannend vind allemaal. Ik ben niet zozeer op zoek naar bevestiging van mijn eigen (hopelijke) succesverhaal. Maar wil vooral mijn ervaring delen voor anderen die nog voor een keuze staan en op zoek zijn naar wat informatie. :-)

Laatst gewijzigd door Molrat; 22 december 2018 om 23:22
Molrat is offline   Met citaat reageren