Los bericht bekijken
Oud 20 februari 2019, 07:06   #42
haarimplantaat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
En wat ik toch ook heel vervelend vond was de terugreis. Bijna iedereen kijkt je toch aan of na, dit moet je wel weten. Ik vind dit best vervelend.
Dit vind ik inderdaad wel een heel goed punt.

Het enige leuke aan de terugreis is dat je op het vliegveld bijna 100% zeker andere mensen zal tegenkomen die dezelfde behandeling hebben ondergaan. Je praat er meestal niet echt over, maar de elkaar kruisende blikken en de denkbeeldige high five zeggen meer dan genoeg

Een groot nadeel is als je pech hebt en je hoofd nog flink lekt door alle vloeistoffen die tijdens de behandeling zijn ingespoten. Dan kost het zeker enige moeite om jezelf een goed postuur te geven op de weg terug naar huis, terwijl je voorzichtig deppend met een handdoek je hoofd en kleding schoon probeert te houden. Gelukkig kun je tegenwoordig vooraf online een mooi plekje in het vliegtuig boeken bij het raam. Want geloof mij: tegen het gangpad wil je echt niet zitten nadat je een haartransplantatie hebt gehad...

Aan de andere kant kan het ook leuke gesprekken opleveren. Toen ik na mijn eerste transplantatie op Schiphol stond te wachten voor mijn bagage werd ik meerdere keren aangesproken door leuke dames die zich afvroegen waarom er meerdere mannen zoals mij rondliepen en of wij misschien allemaal lelijk waren gevallen. Natuurlijk vonden ze deze zelfbedachte verklaring niet helemaal logisch, dus spraken ze iemand (in dit geval was ik dat dus) aan.
haarimplantaat is offline   Met citaat reageren