Los bericht bekijken
Oud 14 juni 2019, 05:54   #39
Mikel84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2017
Berichten: 21
Geslacht:
Oh jongens! Wat heb ik veel berichten gemist de afgelopen tijd! Sorry dat ik niet eerder op jullie terug ben gekomen. Ik heb zojuist een video geplaatst van een resultaat na een jaar. Die kunnen jullie hier bekijken

https://youtu.be/XMFrXmq8Js0

En om terug te komen op de antwoorden van hierboven. Ik heb nergens een filter overheen geplakt haha! Het is misschien de camera in selfiemodus waardoor het misschien wat slechter te zien is dan bijvoorbeeld de opname aan de operatietafel.

Ben nu even in het buitenland. Als ik iemand kan strikken die beelden wil maken zodat jullie het beter zien, zal ik het zeker doen

Weet nu ook even niet meer uit m'n hoofd wat de prijs was. Ergens rond de 5500 euro geloof ik. Weet het bijna zeker.

En wat ik in de video zeg. Heb spijt dat ik het niet eerder heb gedaan. Aan de voorkant is het wat dunner dan op het rest van m'n hoofd. Maar het valt niemand op behalve mijzelf, en dat is omdat ik er wel mee bezig ben (of eigenlijk was)

En wat ik dan soms doe, dan spuit ik zo'n haarverdikkingsspray die je bij de Kruidvat kan halen. Deed ik voor de behandeling ook al, maar ja het is niet wat je wilt.

Heb overigens nog een afspraak bij ze tegoed. Hoop in juli/augustus langs te kunnen gaan. Zal proberen iemand te strikken die met mij meegaat om ook dit te filmen. En mochten jullie vragen hebben voor de arts, dan wil ik die meenemen.

En wat jullie nog zouden kunnen doen, zelf schrik ik er soms van. Mijn eerste filmpje, dan zie je hoe mijn haargrens was, en hoe je daar nu niets van terug ziet.

Groetjes! En bedankt voor jullie berichten Hoop dat jullie hier iets aan hebben.
Mikel84 is offline   Met citaat reageren