Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2004, 21:17   #10
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
n all subjects there was an increased hair count with the average increase being between 40 to 55%. Two patients also noticed a darkening of hair (decreased amount of gray hairs), One patient noted significant improvement of scalp dryness (flakiness) two participants noted no noticeable changes in the hair or scalp characteristics. There were no negative side effects or other complaints expressed by any of the subjects involved with the study.'


Ik heb wat vraagtekens bij dit artikel.
Als ik het goed begrijp schrijven ze enerzijds:
Dat het aantal haren wat geteld kon worden toegenomen is tot 40 a 50 %.
Wat op zich goed nieuws is.
Maar twee deelnemers konden anderzijds:
geen veranderingen waarnemen wat karakteristiek is voor hen qua huid en haar.
(zoals bijvoorbeeld het terug komen van de donkere kleur van het haar.)
Dat is minder goed nieuws.
Want 2 van de 5 deelnemers is een relatief hoog percentage.

Ik ben benieuwd naar onderzoeken waar meer testpersonen mee hebben gedaan.

Wat ik me ook afvraag is of dat eerste stukje niet ook gaat over personen die hun haar hebben laten transplanteren.

In de thread die ik heb geplaatst omtrent: gezocht tweede hands lasercomb staat trouwens een antwoord van iemand waar meer mensen wat aan hebben.
Het wordt waarschijnlijk ook in het assortiment opgenomen van het vermelde bedrijf in Nederland.
Ik denk dus dat ik in december daar maar eens contact mee op ga nemen.
Ik ben wel benieuwd wat ie daar kost, en of het misschien mogelijk is om zoiets uit te proberen, en het opsturen binnen Nederland wellicht makkelijker, veiliger en goedkoper is.
Als het echt goed werkt dan ben ik met jou eens Cloud dat je dat geld er wel weer uit haalt.
Maar als ik zo'n expensive ding bestel wil ik wel zeker weten dat ie aankomt.
Hoe heb jij dat gedaan Cloud?
Ken jij manieren om dure haarspullen op te laten sturen, waarbij je geen eigen risico loopt als het pakje zoek raakt?


groeten, Lanne
lanne is offline   Met citaat reageren