Los bericht bekijken
Oud 17 december 2014, 16:00   #8
kellyvv21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 mei 2014
Berichten: 23
Geslacht:
de fotos!!

hey allemaal,,

Sorry dat het zo extreem lang duurde.. was zo druk op het moment

Maaaaar.. hier de foto´s.

de eerste foto is de achterkant van mijn haarwerk, dat ziet er echt super natuurlijk en mooi uit!! Love it !!
de 2e foto is het haarwerk met de klipjes!
de 3e foto is mij zonder haarwerk (bekijk mijn andere advertenties hoe de bovenkant van mijn hoofd eruit ziet zonder haarwerk)
De 4e foto is de voorkant van mijn haarwerk; hier ben ik niet bepaald enthousiast over.. Je ziet best wel goed het haarwerk naar mijn idee en het kleurverschil..
de 5e foto is mijn hoofd met haarwerk!! yay

Ik ben trouwens ondertussen mijn haarwerk al een tijd lang gedragen + gewassen. Hier even een aantal tips en tops tot nu toe:
Top:
1. Ik vind de klipjes erg meevallen qua pijn als ik het haarwerk elke dag gewoon afdoe
2. het haar klit niet snel
3. het haar voelt als mijn eigen haar aan
4. het haar wordt totaal niet snel vet (dus je hoeft het ook niet vaak te wassen)
5. Ik ben zoveeeeeeeel zelfverzekerder! ben er enorm blij mee

Tip: (ik ben wel erg kieskeurig hoor, dus misschien dat jullie mij vidnen zeuren)
1. Slapen met klipjes is voor mij gewoon te pijnlijk!
2. Na het wassen moet het meer dan 48 uur drogen (of je zou het moeten fohnen, maar dat is weer slecht voor het haar)
3. Ik merk nu al dat mijn puntjes erg droog worden (alsof ik naar de kapper moet, ik baal hier erg van en denk er ook over na om misschien volgende keer een betere kwaliteit te kopen? Ik heb nu Remy Chinees)
4. je ziet erg goed waar mijn haarwerk begint (zie laatste foto), ik baal dus een beetje dat de kleur niet precies het zelfde is en dat je goed ziet waar het begint, voor de rest is me hoofd een beetje dik bovenop , omdat er nu dubbelop haar op zit (hier kan ik mij nog wel een beetje overheen zetten)
5. Je moet gewoon continu (dan ben ik wel erg ijdel) een borstel mee op zak nemen. Als je buiten bent geweest gaat het erg pluizen (voor de foto's had ik het gekamd), hier baal ik wel enorm van, wie weet dat dit ook verholpen wordt met een andere kwaliteit haar?

- wat ik wel een fijn vind is dat dit haar niet gaat krullen; maar opzich zou het van mij nog stijler mogen haha (ijdel?!? Nee hoor)

Nee lieve lotgenoten, Hierbij toch na het lange wachten denk ik duidelijke foto's (sorry dat ze eng eruit zien maar wil mijn privacy wel waarborgen)

Graag krijg ik reacties, dat geeft mij zelfvertrouwen en nieuwe inzichten

Dus laat asjeblieft wat achter wat je ervan vind (ook negatieve reacties zijn welkom)


Liefs!!! En oja andere foto's van haarwerken zijn ook altijd welkom!!

Groetjes Kelly
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png achterkant haar.png‎ (70,4 KB, 114x gelezen)
Bestandstype: jpg haarwerk.jpg‎ (33,2 KB, 106x gelezen)
Bestandstype: jpg zonder haarkwerk.jpg‎ (18,4 KB, 127x gelezen)
Bestandstype: jpg bovenkant haarwerk.jpg‎ (31,9 KB, 119x gelezen)
Bestandstype: jpg met haarwerk.jpg‎ (23,0 KB, 116x gelezen)

Laatst gewijzigd door kellyvv21; 17 december 2014 om 16:04
kellyvv21 is offline   Met citaat reageren