Los bericht bekijken
Oud 26 april 2019, 21:38   #4
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M77 Bekijk bericht
Met een paar dunne hydrofiele luier doeken tegen het plakken, ging het nog best redelijk.

Als maar moe genoeg wordt.

Dank voor je reactie!
Een integraal helm! Dat is 't !

Stel je zou grote gaten/openingen zagen in een pispot of integraal helm. Dus je zaagt met een decoupeerzaag de bovenkant, en delen van de zij-, en achterkant eruit. Gaten wel zo ruim mogelijk nemen. Dan houd je volgens mij nog steeds een stevig genoeg frame over. En kun je met die helm gewoon slapen zoals je wilt.... Wel effe die randjes schuren met korrel 1000 van 3M! Je zou er zelfs dikke rubberen stoot strips op kunnen plakken. Je kunt er vanuit je bed meteen oewen brommert mee op, en ermee in jouw Opel Kadeath staat echt niet verkeerd.. *mits de kleur een beetje matched.

Idee?

btw.. Kun je beter wel even n paar dagen alleen slapen. Want een kopstoot vind je vriend(in) dan zeker niet tof. En heb je weer dagen gezeur aan je kop, pfooe. Dus dan slaapt hij/zij maar op de bank, of in de achtertuin, in een bunker, of in een doos op het station.. Want die klotenw.. Uhhm (sorry) die zeuren toch al de hele dag aan je harses. En dat was nu juist de reden waardoor je haar uitviel en je grijs werd.

Geintje dames, of heren.
En dan snap je wel waarom ik nu WEER alleen ben, snapt 'm? haha..


Nee serieus, ik ben hier ook benieuwd naar..
mohawk is offline   Met citaat reageren