Discussie: hallo allemaal!
Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2003, 17:29   #2
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Hoi Yet !

Allereerst welkom op dit forum !!!
Hartstikke goed dat je al zo lang plukvrij bent en dat het ineens lijkt te lukken !!
Ik heb zelf ook al wat therapieen (ook gedragstherapie..) achter de rug en helaas heeft het bij mij nooit lang geholpen...Even ging het weer goed maar na een paar maanden val ik steeds weer terug ...Ik hoop voor je dat jij een beter resultaat hebt !
Wil je misschien wat meer over jezelf vertellen ? Waar pluk jij en wat voor therapie volg je nu ?
Fijn dat je man er in ieder geval ook voor je is , dat is wel zo prettig !! Mijn man weet het eigenlijk ook al vanaf het moment dat ik hem leerde kennen ( toen was het wel minder erg dan nu...) en heeft toen eigenlijk steeds gezegd dat ik er maar gewoon mee moest stoppen....dezelfde reactie als mijn ouders , je hebt er niets aan !
Nu weten zij gelukkig beter en kan ik er wel aardig met ze over praten.
Alhoewel....op 28 juli zit ik in het programma"je zal het maar hebben"van BNN en ik zag het helemaal niet zitten dat zij naar de uitzending zouden kijken !! Toch wat te close allemaal ...
Nu overweeg ik alsnog om ze "toestemming" te geven om te kijken , maar het blijft toch eng !!

Heel veel succes met het doorgaan met niet-plukken !!
Groetjes Ellis !!
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren