Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2015, 02:00   #62
Real Madrid F.C
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 april 2012
Berichten: 135
Ik slink sinds de zomer van 2012 finasteride en ook ik merk dat ik de laatste 1,5/2 jaren niet meer dezelfde ben. Echter heb ik fina nooit de schuld gegeven en dacht ik dat het iets met mijn schildklier was. Sterker nog ik ben fina altijd dankbaar geweest voor het feit dat ik nog steeds haar heb op mijn hoofd. Maar nu ik de verhalen hier lees denk ik nu toch anders over de fina en is fina misschien toch een boosdoener.

Ik heb blijkbaar ook last van brainfog en dergelijke concentratie issues. Af en toe lijkt het alsof mijn hersenen niet meer werken nadat ik een half uur nodig heb gehad om iets te bedenken. Ook kom ik de laatste 18 maanden moeilijk uit mijn woorden wat behoorlijk vervelend is bij gesprekken. Een andere vervelende verschijnsel is dat ik de meest simpele woorden vergeet waardoor ik lang moet nadenken om toch nog mijn zin af te kunnen maken.

Ik wil mijn haar niet verliezen en zal niet snel met fina stoppen, maar ik vraag mij wel af of ik weer de oude kan worden bij het stoppen met fina. Is herstel nog mogelijk? Indien ja, hoe lang zal het duren?
Real Madrid F.C is offline   Met citaat reageren