Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2012, 21:24   #17
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
na 2 weken (16 januari)

Ik heb 2 foto's toegevoegd aan mijn albums (zie profiel). Dit is exact twee weken na de behandeling. op het bovenaanzicht ziet het er op de foto nog wat rood uit. Maar in het gewone licht zie je dat eigenlijk niet.

Ik ben gisteren weer gaan werken na een week zuid Spanje. Het grappige is dat mensen zeggen: 'He wat zie je er goed uit met je bruine kop' en erachteraan zeggen: 'Naar de kapper geweest, kort koppie'. Zelfs met de opmerking, goh dat je hoofd niet is verbrand met dat kort geschoren kapsel, dus de eventuele roodheid valt niemand op.

Er is niemand die een scheef gezicht trekt. Echt mijn advies, probeer een beetje kleur op te doen.

Verder heb ik vorige week nog wel wat last gehad van mijn achterhoofd. een beurs gevoel als van een grote blauwe plek. Dat is nu zo goed als over. Alleen de laatste twee dagen last van puistjes in het donorgebied. Die knijp ik voorzichtig elke avond uit.

Ik ben er al echt heel blij mee. Ik ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld de komende maanden. Qua verdikking van het haar en soepeler worden als de talg productie op gang komt.

Ik heb een week antibiotica geslikt, de prednisolon ben ik na drie dagen mee gestopt, want als je het coolpack goed gebruikt heb je dat niet nodig tegen zwelling. Verder de pokonpillen om het haar gelijk aan te laten slaan zijn gisteren opgegaan. Dus nu alleen nog het meegekregen flesje minoxidil opmaken (nog een paar dagen), en dan is het een kwestie van goede haarverzorgingsproducten kopen om het zsm soepel te maken
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren