Discussie: Boldie wil haar!
Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2013, 00:34   #6
shdrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2013
Berichten: 41
Ik snap je volledig hoor, zit met hetzelfde probleem.

Dat van die ogen lijkt mij eigenlijk niet zo relevant. Als Turkije geen enkel succesverhaal zou hebben zouden ze natuurlijk al lang alles opgedoekt hebben.

Ik zie het zo: Turkije had aanvankelijk een paar goeie artsen die keurig werk leverden. Dat nieuws verspreidde zich, en hun HT's werden alsmaar populairder. Zo populair, dat mensen vanuit andere landen daarheen afreizen om het goedkoper te laten doen. Ik geloof nooit dat ze dat allemaal kunnen bijhouden, zodat er hulp ingeroepen wordt van assistenten die het werk bijlange niet zo goed uitvoeren. Het hele gebeuren wordt in een leuk jasje gestoken (reisje, knappe stewardess die je komt ophalen, 5* hotel) en incashen maar. Voor hen is het gewoon business, in Belgie/NL heb je volgens mij nog veel meer ethische waarden die je standaard terugvindt in een ziekenhuis.

En dan heb je waarschijnlijk nog een aantal artsen zoals die dr. Kul die al lang stinkend rijk zijn maar hun job doen met passie en wél goed werk afleveren. Zij geven Turkije vooral een goede naam, en als ik ooit voor Turkije zou kiezen zou ik waarschijnlijk bij hem gaan en hem persoonlijk elke graft uit mijn kop laten boren.
shdrs is offline   Met citaat reageren