Los bericht bekijken
Oud 10 november 2018, 12:03   #19
wolvin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2017
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 17
Geslacht:
Hallo,

Ondertussen is het zover. Ik heb mijn eerste haarwerk sinds eergisteren. Ik heb er enkele slapeloze nachten aan overgehouden... Bang voor deze grote stap, extensions eruit, een avond, nacht en morgen geconfronteerd met mijn lelijke koppie..
En dan met een bang hartje 2,5 uur in de wagen op weg naar nieuw haar.

In eerste instantie viel een grote last van mijn schouders. Het zag er mooi uit en je zag amper dat er een haarwerk op mijn kop stond. Nuja, ík zag het, anderen niet natuurlijk.
Het is bevestigd met 4 klemmen en het is Aziatisch haar. Vond ik duur genoeg om mee te beginnen. Het haarwerk kreeg de kleur van mijn eigen haar en werd gesneden. Kostenplaatje met alle producten erbij toch 1200 euro.

De dag erna ging het redelijk om op te zetten, ik draag het in een vlecht omdat ik dat ook zo deed met mijn extensions en zo valt het iets minder op dat er wat veranderd is.
Vandaag (dag 2) was het moeilijker om op te zetten. Ik heb het gevoel dat het haar er nu reeds pruikerig begint uit te zien, maar kan ook in mijn hoofd zitten. De klemmetjes doen ook vaak pijn, en als ik minder hard aanspan, dan kan ik mijn vinger onder het netje doen... wat dus ook niet de bedoeling is.

Spijtig dat het zover weg is, anders was ik al om advies gaan vragen. Ik wacht nog even af en bel of mail dan eens om tips.

Verder vind ik het vervelend om mijn hoofd te draaien, of om voorover te bukken enzo. Je voelt het toch wat schuiven op je hoofd. Dit had ik in het salon niet, ik denk dat ik de truc van het vastmaken niet onder de knie heb.

Tja, het is een oplap middel. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Voel me een beetje een meid met Žeen muts van haarŽ op.

Klote aandoening.
wolvin is offline   Met citaat reageren