Los bericht bekijken
Oud 18 april 2015, 20:28   #15
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Zedd Bekijk bericht
Wat vinden jullie van de combinatie HT + fina + procapil? Gewaagd? Of is het misschien verstandiger om procapil te vervangen door minoxidil?
Persoonlijk zou ik mijn geld niet zetten op de biotinyl-GHK, oleanolzuren en apigenine die de basis vormen voor procapil. Ik kan absoluut nergens de onderbouwing vinden dat het zou werken, laat staan dat het echt sterker zou zijn dan minoxidil.

Ik verdenk het ervan een feelgood middel te zijn. En als je het meegeeft aan iemand die net een HT heeft gehad, dan weet je bijna zeker dat die er in gaat geloven en dat die het jarenlang blijft gebruiken. En dat ie waarschijnlijk ook anderen er van kan overtuigen dat het echt werkt.

Beetje als magische haarlak aanbieden om het haar droog te houden van iemand die je net een paraplu hebt verkocht. De haren blijven inderdaad droog ....

Dus ja, dubbel gewaagd. Jij hebt niet alleen een paraplu (HT), maar dalijk ook een regenkapje (finasteride). Hoe ga jij nou bepalen of die magische haarlak (procapil) je haar echt droog houdt? Niet. Maar je zult ook niet durven te stoppen. Dus zit je langdurig vast aan een onbewezen middel
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren