Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2017, 12:29   #9
STRIKER
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2017
Berichten: 6
Geslacht:
Bedankt voor alle reacties

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Ze hebben dus in +- 4 uurtjes 3400 grafts uit je donorgebied gehaald?! Vraag me af met hoeveel ze tegelijk aan het werk zijn geweest.
Het uitnemen ging eigenlijk vrij rap (dit was voornamelijk 1 persoon), alleen het plaatsen duurde voor mijn gevoel een eeuwigheid... hierbij waren op een bepaald moment 4 mensen aanwezig met plaatsen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lindeman1980 Bekijk bericht
Je verhaal gaan lezen vanwege de ACELL behandeling. Ik heb reeds intake gehad bij Hairworld, daar hebben ze de CT behandeling naar FUE.

Ik vind erg lastig om dit er wel of niet bij te nemen. Kun jij mij hier wat in helpen een keuze te maken? Benieuwd naar je volgende foto`s man.
Ik heb de keuze eigenlijk vrij simpel voor mijzelf gemaakt. De foto's van resultaten van enkel ACELL behandelingen (die ik gezien heb) toonde geen schrikbarende veranderingen na behandeling, maar wel een lichte
verbetering (iets dikker haar, ook meerdere kleinere haartjes erbij). Daarnaast gaf de kliniek mij aan dat veel van mijn hoofdharen bovenop in de laatste "androgene fase" zitten (klopt het wat ik zeg?). Als ik iets wil doen, was dit dus een soort van "laatste kans" voor zover ik het begrepen heb. Volgens de dokter is er een kans aanwezig dat deze behandeling ook effect heeft op deze haren (naast de getransplanteerde haren!), en die mogelijkheid wil ik dus ook aangrijpen (ook al is de kans misschien klein). Omdat er een aanbieding was voor ACELL + HT op het moment dat ik contact had met Esteworld, was de keuze voor mij makkelijk gemaakt.

Daarnaast heb ik gemerkt dat de resultaten van enkel ACELL behandelingen sowieso lastig te vinden zijn op internet. Ik heb mij voornamelijk gebaseerd op interne foto's van Esteworld Altunizade.

voortgang?... HELFASE!

Ik denk niet dat ik echt kan spreken van voor(ui)tgang, ik ben nu kaler dan ooit Maarja... dit was allemaal voorspeld en uitgelegd

Ik ben nu exact 1 maand en 1 dag verder (post-op), en heb tussendoor nog wel een soort halve selfmade crappy knipbeurt achter de rug. Ik denk dat ik mijn moeder maar even ga vragen om het weer bij te werken, want het ziet er werkelijk waar niet uit. Het advies om de tondeuze niet te gebruiken voor de eerste 3 maanden heb ik nog steeds nageleefd, ik wil uiteraard geen beschadigingen toebrengen en evt. resultaat verstoren. Dus "manual scissoring" gaat het wel worden

Ik heb last van shockloss, zowel links als rechts van mijn achterhoofd, evenals bovenop waar ik haren had, is nog niets teruggegroeid (dit moeten jullie van mij aannemen, de foto's in mijn openingspost zijn helaas niet duidelijk, en geven een vertekend beeld).

Het donorgebied is inmiddels redelijk hersteld. De roodheid is bijna weg, en de "bobbeligheid" achterop is ook weg. Ik vermoed dat ik volgende week wel van de roodheid af ben.

Persoonlijk voel ik me nu niet echt helemaal lekker, maar ik hoop dat het de komende tijd beter zal worden (aan deze info heb je helemaal niks, maar het doet wel wat met mij heb ik gemerkt).

Ik heb nog wat foto's toegevoegd die mijn vriendin heeft gemaakt vanochtend. Ik zal over een maand weer een update plaatsen (is mijn bedoeling).
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg achter_geenflits.jpeg‎ (88,4 KB, 339x gelezen)
Bestandstype: jpeg boven_geenflits.jpeg‎ (93,3 KB, 378x gelezen)
Bestandstype: jpeg links_geenflits.jpeg‎ (98,4 KB, 385x gelezen)
Bestandstype: jpeg rechts_geenflits.jpeg‎ (85,0 KB, 313x gelezen)
Bestandstype: jpeg voor_geenflits.jpeg‎ (100,5 KB, 277x gelezen)
STRIKER is offline   Met citaat reageren