Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2018, 14:16   #10
E-Nygma
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 december 2013
Berichten: 12
Post Update 3 maanden 20 dagen.

Hi,

Na wat radiostilte (excuses daarvoor.. Life...) hierbij een update. Ik zit nu net voorbij 3,5 maanden en de groei begint langzaam op gang te komen. Ik ben van nature niet zo geduldig, dus uiteraard gaat het allemaal te traag .

Ik heb lang (en nog steeds wel iets) last gehad van roodheid in het implantatiegebied. Maar dit is volgens mij redelijk veelvoorkomend met mijn lichte huid. Inmiddels neemt de roodheid wat af en verwacht ik dat het uiteindelijk helemaal wegtrekt.

De groei is ok als ik een beetje in dit forum kijk / internet doorzoek. Het is niet exceptioneel veel, maar ook niet zorgwekkend weinig. Gevalletje middenmoot.

Ik laat het elke 2 weken even kortwieken, lang(er) laten groeien voelt op dit moment nog niet echt als een optie, wordt volgens mij een beetje zielig gezicht (nog zieliger dan dit in ieder geval). Daarvoor wil ik eerst wat meer kleur, dichtheid en "haardikte" bereiken.

Sociaal gezien probeer ik mij er zo weinig mogelijk van aan te trekken, maar het laat mij niet koud. Ik ben van nature niet echt iemand die een pet op doet in het dagelijks leven. Wel als ik naar een feestje / festival ga, dit heb ik dan ook op dezelfde manier doorgezet. Evengoed heb ik mij weleens zekerder gevoeld.

Ik irriteer mij er de ene dag meer aan dan de andere en zo zal het nog wel even blijven. Ook zitten er dagen tussen dat ik twijfel of het allemaal wel goed gaat komen, maar weet ik ook dat ik na 3,5 maanden nog zeker 3 tot 5 maanden geduld moet hebben om een oordeel te vellen over het eindresultaat.

Ik heb tot nu toe overigens weinig last van puistjes etc.. weleens een of 2, maar niets serieus.

Donor is volgens mij ook wel goed. Ziet er rustig uit. Wel wat dun bezaaid, maar verwacht dat dit beter wordt als ik mijn haar langer laat groeien.

4 maanden controle is inmiddels ingepland, ik zal daarna weer een kleine update schrijven.

Ik heb mijn album geupdate met wat foto's en zal ze ook even in deze post bijvoegen.

Grts,

E.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 3_5 maanden 1.jpg‎ (140,7 KB, 371x gelezen)
Bestandstype: jpg 3_5 maanden 2.jpg‎ (115,2 KB, 282x gelezen)
Bestandstype: jpg 3_5 maanden 4.jpg‎ (143,5 KB, 259x gelezen)
Bestandstype: jpg 3_5 maanden 5.jpg‎ (128,1 KB, 214x gelezen)
Bestandstype: jpg 3_5 maanden donor.jpg‎ (127,9 KB, 313x gelezen)
E-Nygma is offline   Met citaat reageren