Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2015, 15:26   #14
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarisleuk Bekijk bericht
Beste haarwebbers,

al jaren volg ik deze site, maar pas nu ben ik lid! Hoera, dit moet gevierd worden!
Sinds mijn, laten we zeggen 22 jaar, ben ik op geheel langzame wijze groter wordende inhammen aan het realiseren. Niet tot groot jolijt van mezelf, moet ik er eventueel aan toevoegen. Nu ik 28 ben is er niet echt veel ontkennen meer aan, maar ik wil er wel wat aan doen Ik heb de revita shampoo en conditioner aangekocht en daarnet voor het eerst gebruikt. Mijn eerste reactie is dat het wel een positieve body aan mijn haar brengt, dus ben ik daar wel positief over. Nu ben ik ook gestart met Nanoxidil, spectral dnc n, (ongeveer 10 dagen) maar heb de indruk dat ik er last van krijg in mijn ogen ( vermoeide, rode, kleine ogen) is dat mogelijk? Ik moet zeggen dat ik snel bijwerkingen ervaar van medicatie, dus wat is eigenlijk het meest effectieve en bijhorende met de minste bijwerkingen? Voor alle duidelijkheid, ik neem liever geen finasteride, en voorlopig nog geen keratine retard. Dus het zou louter een lotion, of spray of iets moeten zijn dat ik aanbreng op mijn hoofd..

Graag adviserende woorden van mede passagier op deze trein met bestemming haarbehoud!
Ik had juist bijwerkingen van minoxidil, vooral een jeukende hoofdhuid en puistjes en bultjes. Nanoxidil staat erom bekend dat het nauwelijks tot geen bijwerkingen zou moeten geven en voor mij klopt dat ook: ik heb nergens last van! Moet na het aanbrengen wel mijn handen goed wassen met zeep, want als ik daarna mijn contactlenzen in of uit doe krijg ik ook last van rode, branderige ogen.

Drie weken na de eerste stoppels zijn dit er alleen maar meer geworden, zowel achterin de inhammen als frontaal. Ik voel ook allemaal korte haartjes. Ik mag na drie weken nog geen nieuwe volgroeide haren verwachten, maar is het herstel te vergelijken met hergroeiend haar na een HT? Dus eerst dunne haartjes, steeds meer, en vervolgens ook steeds dikker? En kan daar dus ook wel een aantal maanden overheen gaan voor het maximale resultaat bereikt is?
Rico1986 is offline   Met citaat reageren