Los bericht bekijken
Oud 28 april 2004, 00:16   #1
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
[finasteride] Hoe kom ik eraan?

Deze discussie was een spinoff van de discussie in de Thread "Tast Avodart je vruchtbaarheid aan", en aangezien dit wel erg ver van het oorspronkelijke onderwerp afweek dacht ik dat het beter is ff een nieuwe thread te vinden.

Ik slik nu Propecia waarvoor ik 130 euro betaal voor 3 maanden. Het is reteduur maar het voordeel is wel dat ik een gerenommeerd medicijn slik en dat doe ik toch liever dan een vaag importproduct. Maar als iemand mij kan overtuigen dat bestellen via bijv. internet net zo goed is, schakel ik graag over.

Volgens mij zijn er 3 opties:
  1. Finasteride via internet bestellen. Zag dat het bij bijv. www.dru-online.com maar $50 kost voor 60 pillen van 5mg. Aangezien je deze in vieren kan hakken kun je daar 240 dagen mee door. Voor een jaar ben je dan +/- $75 kwijt, excl. eventuele verzendkosten. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat haal je bijv. in huis met dru-online.com of andere webwinkels? Is dat gewoon de officiele avodart (met bijsluiter enzo) of is het een namaaksel? En hoe weet je dat er echt (goede) fina inzit? En gaat het bezorgen goed?
  2. Bij huisarts recepje Propecia vragen. Dit is dus superduur: 520 euro per jaar. Maar voordeel is dus wel dat je weet wat je slikt.
  3. Bij huisarts recepje Proscar vragen. Dit is vast goedkoper dan Propecia, aangezien je de pil in vieren kan hakken. Maar werkt Avodart precies hetzelfde als Propecia?? Of is het toch ietsje anders? En over de kosten hiervan: kan het bovendien niet in het geheel vergoed worden door het ziekenfonds, als je huisarts zo aardig is om het voor te schrijven?? Heeft iemand hier ervaring mee?

Hoop dat iemand me wat wijzer kan maken. Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door Tiuri; 28 april 2004 om 11:31
Tiuri is offline   Met citaat reageren