Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2019, 11:53   #8
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Hoi Luimpje, het verloop bij een ander zegt niets over hoe het bij jou zal gaan. Het kan alle kanten op. Zorg goed voor jezelf en je conditie en maak je niet te druk over je haar. Ja, ik weet dat dat makkelijker is gezegd dan gedaan, maar het kan. Ik heb het nu sinds ruim vier jaar helemaal niet meer en ik leef nog steeds hoor! Soms met, maar steeds vaker zonder pruik. Het heeft allebei zo zijn voors en tegens.

Wat ik wel spannend vind is dat de kaakchirurg volgende week een dode (wortelkanaal) kies waaronder een ontsteking zit gaat trekken. Het verband tussen ontstekingen en je immuunsysteem is duidelijk, en de tijdlijn (wanneer werd mijn AA duidelijk erger) klopt ook. Ik heb er verder nooit een bevestiging voor kunnen vinden, maar in de VS zijn mensen die samenhang zien tussen wortelkanaalbehandelingen (waarbij vaak een ontsteking achterblijft) en haaruitval. Nu komt het bij mij zo uit dat de tandarts trekken ook de beste oplossing vindt. Mocht mijn haar daarna terugkomen, dan zal ik het hier zeker melden. Zo niet dan blijf ik bij mijn eerdere bericht.

Groeten, Carla
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren