Los bericht bekijken
Oud 12 april 2012, 13:00   #1
Jeroen76
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2012
Berichten: 12
3000 grafts Dr. De Reys, April 2012

Begin deze week heb ik een 2-daagse FUE behandeling gehad bij Dr. De Reys en zijn vrouw Gina. Na een uitvoerige zoektocht waarbij HST, DHI en FUE voorbij zijn gekomen ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij FUE, en daarbij Dr. De Reys geselecteerd op basis van positieve berichten van anderen op dit forum. Het consult kwam zeer vertrouwd over, geen vlotte verkooppraatjes en mooie voorstellingen maar gewoon pure en eerlijke informatie. Bij het eerdere consult bij de DHI methode was dat wel anders, dat kwam mij persoonlijk véél te commerciëel over.

Maar goed, ik heb nu dus een nieuwe haarlijn gekregen, vooraan zijn er totaal 1500 grafts geplant, en 1500 grafts zijn gebruikt om de kruin en de brug op te vullen. Met name op mijn kruin had ik 2 kalende plekken. Ik moet zeggen dat ik de vorm van de nieuwe haarlijn nu al heel erg mooi vind, sterker nog... ik vind 'm perfect. Met dank ook aan zijn vrouw Gina die op het laatst nog even voorstelde om de hoekjes bij de slapen nog iets aan te passen.

De behandeling viel mij mee, enkel de verdoving is telkens eventjes pijnlijk. Maar ze gebruiken ijs en een trilapparaat wat voor afleiding zorgt. Verder had ik zelf nog een iPod meegebracht om mijn gedachten wat af te leiden, dat heeft me echt door die 2 dagen heengesleept. De geluidjes van de verdovingsprikjes en de graftjes die je hoofd in gaan zijn ook niet altijd even prettig, dus dan ging bij mij het volume van de muziek wat omhoog.

Het is nu de tweede dag na de behandeling en alles verloopt prima. Ik heb geen pijn en jeuk, enkel wat last van zwellingen. Maar ik heb hier op het forum een aantal goede tips opgedaan, waaronder het veelvuldig koelen van het voorhoofd met ijs, en veel achterover liggen. Hierdoor is het vocht van de zwellingen met name naar mijn achterhoofd getrokken en heb ik dus geen last in mijn gezicht of bij de ogen (die daardoor helemaal dicht kunnen gaan zitten).

Foto's van voor de behandeling en tijdens/direct na de behandeling staan in mijn fotoalbum. Ik zal de komende tijd wat nieuwe foto's blijven posten.
__________________
Vanaf 23-3-2012 Finasteride
10-4-2012 3000 FUE Dr. De Reys
Jeroen76 is offline   Met citaat reageren