Los bericht bekijken
Oud 13 april 2019, 14:59   #34
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mohawk Bekijk bericht
Niko, misschien kun jij me wel echt helpen:

Niets van wat ik je zeg/vraag is verkeerd bedoeld. Pak a.u.b. niets verkeerd op. Ik vind het geweldig wat ik zie joh. En ik hoop dat je er helemaal gelukkig mee bent en/of word. Daarbij mijn respect dat je deze stap gezet hebt.

Misschien kun je het volgende voor me verduidelijken:
Excuses als het ergens hierboven al staat en ik er overheen heb gelezen..

Je zegt dat men 4100 grafts bij je heeft getransplanteerd...
  • Hoe ben jij ervan op de hoogte gekomen dat het er echt 4100 grafts getransplanteerd zijn? Dus, hoe weet je dat? Kreeg je de kans ze te tellen? Of werd je dat enkel verteld?
  • Tijdens jou consult hier in NL/BE of wat dan ook. Hoeveel grafts werd daar aangegeven? Anders gezegd: Wat stond er aanvankelijk in jou offerte o.i.d.? Was dat minder, meer of gelijk aan 4100 ?
  • En ik begrijp dat ze je hebben 'kaalgeplukt', je donorgebied hebben 'geplunderd'? Zijn ze naar jou weten verder gegaan dan bijvoorbeeld andere klinieken je hadden geadviseerd? Anders gezegd: Ben jij een voorbeeld van iemand waarbij eigenlijk te veel uit je donorgebied is weggehaald? En is jou donorgebied (het resultaat) dus een voorbeeld van "schade", of "het verpeste donorgebied" waar mensen hier op dit forum het vaak over hebben?

Nogmaals ik vind het geweldig joh.. En daarom ben ik alleen maar meer benieuwd naar hetgeen je me kan vertellen.

Alvast bedankt,

groetjes
Hey, ik ben ook in Turkije geweest.

# bij mij lagen de grafts na het uithalen netjes in rijen van 250 in ronde glazen bakjes. Alleen het laatste bakje was iets onoverzichtelijker, maar ik kon zo makkelijk zien dat het er circa 3600 waren.
# In Nederland op consults hadden we circa 3500 grafts afgesproken, dit is dus ook nagekomen.
# Ik wilde eigenlijk juist dat ze meer grafts namen, maar dat deden ze bewust niet omdat ze nu konden garanderen dat mijn donorgebied goed zou herstellen. En ik over 1 of 2 jaar moet kijken wat er eventueel nog te halen valt als ik dat zou willen.

Het contact is moeizaam ivm de taal en je krijgt niet echt een belangrijk gevoel ofzo, met andere woorden je merkt gewoon dat je een van de velen bent. Maar ze houden zich wel aan de afspraken en zijn wel verantwoordt bezig vind ik.
michael1606 is offline   Met citaat reageren