Los bericht bekijken
Oud 13 april 2019, 16:54   #36
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Hey, ik ben ook in Turkije geweest.

# bij mij lagen de grafts na het uithalen netjes in rijen van 250 in ronde glazen bakjes. Alleen het laatste bakje was iets onoverzichtelijker, maar ik kon zo makkelijk zien dat het er circa 3600 waren.
# In Nederland op consults hadden we circa 3500 grafts afgesproken, dit is dus ook nagekomen.
# Ik wilde eigenlijk juist dat ze meer grafts namen, maar dat deden ze bewust niet omdat ze nu konden garanderen dat mijn donorgebied goed zou herstellen. En ik over 1 of 2 jaar moet kijken wat er eventueel nog te halen valt als ik dat zou willen.

Het contact is moeizaam ivm de taal en je krijgt niet echt een belangrijk gevoel ofzo, met andere woorden je merkt gewoon dat je een van de velen bent. Maar ze houden zich wel aan de afspraken en zijn wel verantwoordt bezig vind ik.
@Michael, bedankt joh!
Daar heb ik wat aan, aan zulk soort ervarings-deskundigheid. Tof!
Je kunt ze dus tellen zelf, wow..

Mag ik vragen bij/via welke kliniek jij geweest bent?

En ik vraag me af. Zou het ook voor kunnen komen dat je in NL 3500 grafts afspreekt en dat men eenmaal in Turkije er max 2800 van maakt? Omdat het anders een donorgebied zou beschadigen o.i.d. Ik bedoel, als Hairworld in uuh Vlaardingen zegt en in een contract opstelt dat men 3000 tot 3500 grafts doet. Dat eenmaal in Turkije dit ineens veel lager is.

Enig idee?

Thanx joh..
mohawk is offline   Met citaat reageren