Los bericht bekijken
Oud 13 april 2019, 20:12   #43
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mohawk Bekijk bericht
@Michael, bedankt joh!
Daar heb ik wat aan, aan zulk soort ervarings-deskundigheid. Tof!
Je kunt ze dus tellen zelf, wow..

Mag ik vragen bij/via welke kliniek jij geweest bent?

En ik vraag me af. Zou het ook voor kunnen komen dat je in NL 3500 grafts afspreekt en dat men eenmaal in Turkije er max 2800 van maakt? Omdat het anders een donorgebied zou beschadigen o.i.d. Ik bedoel, als Hairworld in uuh Vlaardingen zegt en in een contract opstelt dat men 3000 tot 3500 grafts doet. Dat eenmaal in Turkije dit ineens veel lager is.

Enig idee?

Thanx joh..
Ik ben met medicalpoint geweest. Wilde met Estheworld, maar de medewerker van Estheworld, Hidde zei dat mijn donorgebied niet goed genoeg was om mijn hele kale gebied te dekken en zij het niet wilde doen, het resultaat zou tegen vallen volgens hem.

Deels was ik het hiermee eens, maar ik wilde gewoon zelf bepalen. Ben toen verder op consult gegaan en bij Medical point zeiden ze eerlijk dat hele dekking zeker in een keer lastig zou worden, maar ik altijd als mijn donorgebied het toelaat een tweede keer kan.
Heb nog contact gehad met andere klinieken, maar bij de een duurde het lang voor een afspraak, de ander was het mailverkeer al niet van je het en direct bij een turkse kliniek zonder een Nederlands tussenpersoon vond ik te spannend. Daarom voor Medical point gegaan, omdat ik ook snel wilde gaan. Nederland en België vielen bij mij sowieso af door de hoge prijs.

Ik zit nu pas op 8 weken erna, dus afwachten. Maar tot nu toe ben ik tevreden met de genezing en voorzichtige groei.

En ja, de tussenpersoon hier in Nederland zei zeker 3500 grafts, moet makkelijk lukken. Na mijn gesprek met Hidde heb ik dit ook bij haar aangegeven en zij heeft toen nogmaals contact gehad met de arts in Turkije. Deze heeft toen gezegd dat exacte aantallen pas in Turkije aangegeven konden worden, ze wilden het zelf zien en op de foto was te lastig. Tuurlijk dit was spannend, voor hetzelfde geld zouden ze daar zeggen 2500 grafts en niet meer, maar die gok heb ik toen genomen.
Verder lees ik ook dat wanneer jij echt op je strepen gaat staan in Turkije, je er best wat mee bereikt en meestal je zin wel krijgt
michael1606 is offline   Met citaat reageren