Los bericht bekijken
Oud 18 november 2009, 18:29   #69
Rooz
HaarWeb lid
 
Rooz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2009
Locatie: Deventer
Berichten: 7
Nou ik heb al een topic geopend, maaar ik zal me nog even voorstellen

Ik ben Roos, ik ben 22, word in december 23.

Ik ben een TTM'er, ook al krijg ik morgen een belletje van mijn arts om dit te overleggen, nadat ik haar vanmorge gebeld had met de vraag of zij mij terug wilde bellen.

Ik heb in mijn eigen topic al verteld dat ik mijn haren uittrek vanaf ongeveer mijn 16e.

Ik trek het meeste haar uit 2 plekken bovenop mijn hoofd en mijn pony. Om het soms tegen te gaan draag ik een petje in huis. Buitenshuis draag ik altijd een petje, zonder mijn pet ga ik niet het huis uit. Daardoor maak ik vaak grapjes door te zeggen dat mijn petje mijn handelsmerk is .

Zoals ik al zei, ik heb nog geen bevestiging dat ik TTM heb, maar ik hoop (en ik ben niet zo van de labeltjes) dat ik dit labeltje wel krijg. Dan kan er tenmiste iets aan gedaan worden, misschien.

Ik weet nu dat hier heel veel andere TTM'ers zijn (ook al zegt wikipedia dat er maar 1 tot 2 procent van de hele wereldbevolking TTM'er is, ik vind er hier al een hele boel bij elkaar ) en ik wil me graag bij deze groep aansluiten, zo kun je tips van mekaar krijgen.

Misschien he, werken ontspannings oefeningen wel een beetje tegen de drang om je haar uit te trekken, omdat je het schijnbaar doet tegen de spanning van het niet mogen uittrekken van je haar. (Ik ben dan ook weer niet zo van de ontspanningsoefeningen )

Ik ben in elk geval heel blij dat wat ik doe nu voor mij eindelijk een naam heeft, en daar ben ik erg opgelucht over. Want ook ik dacht dat ik de enige was, en ook ik schaam me er voor.

Groetjes, Roos
__________________
Op naar mijn eerste Gothic Lolita outfit
Schoenen en jurk al besteld, nu de rest nog
Rooz is offline   Met citaat reageren