Los bericht bekijken
Oud 4 april 2021, 15:46   #18
Mazomenoz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Wat goed! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. (y) Werd het nog benoemd door de sollicitatiecommissie of heb je het zelf gezegd? Of heb je helemaal niets laten blijken?

Zo snel de korstjes in het donorgebied weg zijn, des te langer blijven ze zitten bij implantaten. Het voelt wel 'veiliger', soort bevestiging dat alles nog op z'n plek zit. Maar ik begin nu echt wel behoefte te krijgen om lekker het hele hoofd te wassen en niet meer zo omslachtig idd en panisch te werk te hoeven gaan.

Wel liggen er elke ochtend meer en meer mini korstjes rondom het hoofdkussen, of je in de paneermeel ligt.

Heb nog altijd last van de zwellingen onder beide gebieden, het vocht lost maar langzaam op en onder het donorgebied blijft het gevoelig tot pijnlijk.

Leuk om te lezen dat jij echt kan zien dat Eberson rekening heeft gehouden met de groeirichting, het was ook een erg secuur gebeuren het maken van alle incisies. Ik kan het nog niet waarnemen, maar ga er zeker op letten.

Voor mij is dit dag 6, de klok mag wat mij betreft wel wat dagen vooruit gezet worden. :-) Op naar het resultaat maar.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2021-04-04 15.51.32.jpg‎ (149,1 KB, 222x gelezen)
Bestandstype: jpg 2021-04-04 15.57.48.jpg‎ (141,3 KB, 289x gelezen)

Laatst gewijzigd door Mazomenoz; 4 april 2021 om 15:59
Mazomenoz is offline   Met citaat reageren