Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2008, 12:43   #11
Lon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 168
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ieder medicijn moet door de lever worden afgebroken; bij de ene pil zal de lever daar meer moeite mee hebben dan de andere pil, maar ook bij het langdurig gebruik van fina en duta is het geen gek idee om de lever regelmatig te laten controleren. Als je trouwens de bijsluiters van Ibuprofen, Aleve e.d. grondig doorleest, durf je dergelijke overal verkrijgbare middelen ook niet meer te slikken.

Ik heb geprobeerd om jouw vragen over flutamide te vinden op heralopecia, maar op de nieuwe site is de members list nu verdwenen en het zoeken daardoor hopeloos. Heeft Amye niet gereageerd? Hier zijn een paar posten van haar over haar flutamide-gebruik:

http://www.heralopecia.com/interact/...utamide#p53795

http://www.heralopecia.com/interact/...utamide#p52749 (en verder)

Maar goed, wie weet helpt 1mg fina al bij jou; Haarweblid Birgit Jansen is er in ieder geval tevreden over.
Hoi Hanna, bedankt voor je bijdrage! Ik heb Amye nog niet benaderd, maar ik zal haar eens een berichtje sturen. Al lees ik dat zij zelf denkt dat de minox en fina een betere werking hebben dan de fluta. En tsja, zij gebruikt dus die 3 dingen tegelijk waarbij het dan weer moeilijk te bepalen is of evt. hergroei of stabilisatie aan de fluta ligt...

Wat betreft de leverproblemen; ik weet dat vrijwel alle medicijnen van inlvoed zijn op je lever, en ja, ook een simpel aspirientje slik je niet meer als je de bijsluiter ervan leest.. Maar ik kwam ernstige leverproblemen best wel vaak tegen bij flutamide (zie ook wat Josie schrijft), dus ik denk ook dat Munte gelijk heeft.

Wellicht is het dus zowiezo veiliger om met fina te beginnen en pas als dat niet blijkt de werken dan weer verder kijken en evt. fluta overwegen.

Groetjes,
Lonneke
__________________
Regime
Medicijnen
Diane 35 (tot okt 2007)
Rooscure shampoo

Voedingssupplementen
Visolie Omega 3-6-9 (sinds juni 2008)
Huid, haar en nagel (sinds juni 2008)

Status
Zoekend naar het juiste medicijn...
Lon is offline   Met citaat reageren