Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2008, 18:41   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
De ellende is dat geen enkel middel gegarandeerd bij iedereen werkt. Finasteride en minoxidil voeren het lijstje van middelen die bij veel mensen wel werken aan. De combinatie van beiden geeft de grootste kans op succes.

Als ik het afstandelijk bekijkt bestaat je 'regime' eigenlijk maar uit 1 serieus middel, de zwakste versie minoxidil. Geen sterk regime dus.

Vitamines, biergist, omega 3, allemaal leuk voor een betere haarkwaliteit, maar het houdt haren die willen uitvallen echt niet tegen. De haren die voorlopig nog blijven staan zien er hooguit wat beter door uit.

Er zijn mensen die menen dat Saw Palmetto ook werkt. Ik spreek ze niet tegen. Maar in mijn ogen is het op z'n best een zwak middel dat maar bij een enkeling goede resultaten geeft. Heel waarschijnlijk ben jij dus niet die enkeling, anders had je het onderhand wel gemerkt. Zelf heb ik het ook een poosje gebruikt, maar ik vond het geen toegevoegde waarde hebben en ben er na een jaartje of anderhalf maar mee gestopt.

Het kan zijn dat het proces van AGA bij jou gewoon te sterk is en dat niks het kan laten stoppen. Je kunt dan wel blijven proberen het proces zoveel mogelijk te vertragen.

Je weet al dat je geen verkeerde reacties hebt op minoxidil. Je kunt veilig overstappen op de zwaardere 5% versie. Daarna kun je misschien van SP overstappen op fina. Maar lees je wel goed in over dit middel, het is geen snoepgoed
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren