Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2003, 21:40   #2
couvre
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2002
Locatie: netherlands
Berichten: 24
Hi Francis,

Ik heb jouw verhaal gelezen en vind het erg rot voor je. Vooral omdat je er al 2 transplantaties op hebt zitten en nog steeds niet bent verholpen van je probleem. Ikzelf ben ook dagelijks met mijn haarprobleem bezig. De ene dag meer dan de andere maar het haalt op zich je hele leven overhoop. Je moet bij alles wat je wilt gaan doen nadenken of het wel verstandig is, want het kan elk moment gaan waaien, regenen enz. Wat betreft finasteride heb ik ook soorgelijke problemen. Mijn erecties ervaar ik minder sterk en stopt het bij mij alleen de haaruitval. Verder voel je je ook minder zelfverzekerd als je bijvoorbeeld uitgaat of in gezelschap bent van vrouwen, want je hebt constant het idee dat ze naar je haren kijken. Nou ik kan hier nog wel uren over de nadelen die haaruitval met zich meebrengt doorgaan. Ik hoop dat jij iets aan mijn verhaal hebt en weet dat je niet de enige bent. Mischien dat dat een beetje troostend voor je is.

Ik had eigenlijk nog wel een vraagje aan jou aangezien ik ook een transplantatie wil gaan doen. Bij welke kliniek heb jij je laten behandelen?


Groeten Mark
couvre is offline   Met citaat reageren