Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2003, 18:02   #3
Francis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 229
Laser Aesthetic - op zich misschien wel mooi gedaan, maar dus zoals eerder aangehaald niet echt hetgeen wat ik verwacht had.

Citaat:
Je moet bij alles wat je wilt gaan doen nadenken of het wel verstandig is, want het kan elk moment gaan waaien, regenen enz.
Dat is inderdaad zo... vergeet echter niet dat als je een haartransplantatie hebt laten doen, dat effect nog groter kan worden. Getransplanteerde haren zijn nog nét iets anders als gewone haren, ook al zijn ze van jezelf - meestal zijn ze iets dikker dan je gewone haren (omdat ze achteraan nog altijd van goede kwaliteit zijn) en als ze dan vooraan komen te staan zijn ze precies iets te grof.


Citaat:
want je hebt constant het idee dat ze naar je haren kijken
Dat gevoel is gelukkig sterk verminderd... misschien toch nog een voordeel van mijn transplantatie. Ik denk, als het goed in model ligt en blijft liggen, de meeste mensen het niet opmerken dat ik een transplantatie ondergaan heb.


Citaat:
Mijn erecties ervaar ik minder sterk en stopt het bij mij alleen de haaruitval
Idem hier... haaruitval stopt (dus da's voor mij wel oké) en dat is nu net ook de reden waarom ik het zo moeilijk vind om volledig met finasteride te stoppen... het is zo een beetje de voor- en nadelen afwegen (en momenteel weet ik echt niet wat ik het beste zou doen).
Francis is offline   Met citaat reageren