Los bericht bekijken
Oud 21 december 2015, 09:36   #20
Effie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2015
Berichten: 234
Geslacht:
Ik ben een leek hoor, dus mijn excuus als ik totale onzin schrijf, en ik hoop ook niet dat ik mensen kwets, want dat zal nooit mijn bedoeling zijn.
Ik vind dat veel haarwerken er “te mooi“ uitzien, dwz dat het te veel glanst, en soms lijkt het wel alsof er voornamelijk langere haren gebruikt worden in een haarwerk, en geen korte die er tussenuit piepen zeg maar. Maar goed, zoals ik al zei, ik heb er niet veel verstand van, en misschien zijn dit net de “verkeerde“ haarwerken die ik gezien heb.
Gek genoeg vind ik een aantal van die “lace wigs“ die ik dan zie op het internet dan beter ogen. Maar dit zijn toch juist van die goedkope dingen? Maar goed, ik heb ze nog nooit in het echt gezien, dan zal ik er vast anders over denken.

Ben het ook met Salvamia eens, dat uitgroei het natuurlijker maakt. Vooral als de kleur heel massief is, en duidelijk geen natuurlijke kleur is en dus geverfd is. En anders wat kleurschakeringen, zoals je ook krijgt van de zon. En misschien met een natuurlijke kleur een paar grijze haren erdoor of zo.
Effie is offline   Met citaat reageren