Discussie: hulp gezocht
Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2018, 13:39   #1
Smurfin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2018
Berichten: 2
Geslacht:
hulp gezocht

Hi,

Ik ben behoorlijk radeloos en erg verdrietig.
Ik merk al een paar jaar dat mijn haar steeds dunner wordt, ik ben 38 jaar oud en heb 2 kinderen.

Ik ben bij de huisarts geweest en ben doorverwezen naar een haarkliniek daar kwam uit dat ik Alopecia Androgenetica heb.
Ik heb nu 2 maal met een jaar ertussen een foto van mijn haar laten nemen.
De eerste maal waren ze redelijk positief na gebruik van een jaar van Trix Basic Alpha. Nu ben de 2e keer geweest en is mijn haar toch dunner geworden. Ook ben ik speciaal hiervoor aan de anti conceptie gegaan (Jazz)
Ik weet niet meer wat ik het beste kan doen en ben behoorlijk verdrietig.
Het is op dit moment nog niet echt zichtbaar voor iedereen, behalve dat ik een wat duidelijke scheiding en dun haar heb.

Wat kan ik doen om te voorkomen dat het ooit zichtbaar wordt zonder dat je jaarlijks duizenden euro's kwijt ben?
Heeft iemand tips of ervaringen die dat met mij wilt delen?

De haarkliniek kwam ook met een DHT remmend hormoon aanzetten wat als goed is de kaalheid zal stoppen maar dit durf ik niet te nemen i.v.m. bijwerkingen (bv. kans op borstkanker) en dat er nog maar geringe jaren ervaring mee is bij vrouwen.

Ik zou erg waarderen als vrouwen die verder in het proces zitten hun ervaringen met mij willen delen. Alvast super bedankt.
Smurfin is offline   Met citaat reageren