Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2020, 21:16   #6
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
Hoi Roel, begrijp ik goed dat je haar in deze periode ook niet achteruit ging? Ik weet natuurlijk niet hoe agressief jouw AGA is, maar behoud van het bestaande haar zou dan dus een positief effect kunnen zijn. Toch? Voor velen is haarbehoud een goed resultaat en dus een interessante toevoeging aan het regime.

Het blijft jammer dat er zo weinig wetenschappelijk onderzoek naar is. Echter zie ik in de andere thread van Bverotti wederom een nieuw resultaat van hun prp-behandeling gepost, dat weliswaar niet spectaculair is, maar ook zeker niet ontkend kan worden. Hoop dat dit jaar eindelijk eens meer duidelijk wordt over deze behandeling. Het zou hoog tijd worden
Dank je wel voor jou bericht.

Ik had alleen wat inhammen op de voorkant (dunnend wordende haar) en beetje aan de zijkanten. Dus norwood 3. Ik zelf heb een korte boven kop en heb bijna zelfs geen kreun. Omdat mijn achter kop kleiner is dan een gemiddeld man. Daar door zie je dat ik geen kreun hebt een beetje baby achter hoofd vorm.

Je merkt alleen dat je met 2 dagen thuis zit met een opgeblazen brandende hoofd maar dat gevoel gaat van zelf weer weg. Ze hebben bij mij 3 buisjes bloed afgenomen. De grafts worden wel sterker. Het werkt bij sommige mensen weer wel en weer niet en het is ook heel erg duur. Ik heb het toen ook niet meer gedaan had heel erg last van een opgeblazen hoofdhuid. Het verschil tussen in is niet veel veranderd. De grafts blijven gewoon groeien en er groeien gewoon nieuwe grafts bij. Ik gebruik geen medicatie dus de achter hoofd haren hebben wel hele andere eigenschappen. Nee, niks ging achter uit, omdat ik geen hevige haar uitval hebt, dus had alleen echte wat diepe inhammen aan de voorkant.

Ik gebruik alleen solgaar 4000U dat helpt goed voor vitamine D
https://www.vitaminstore.nl/health/v...gar-vitamins-3

Laatst gewijzigd door roel2000; 4 juni 2020 om 21:26
roel2000 is offline   Met citaat reageren