Los bericht bekijken
Oud 21 november 2001, 13:47   #7
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hii.......


Het is maar dat hij het zelf zegt........Natuurlijk hoor je boersma niet zeggen dat Duta beter zal zijn.......want dan raakt hij al zijn Prohair klanten kwijt ( minder centjes binnen).Duta zal ongetwijfeld beter zijn dan Prohair...want anders was iedereen over de hele wereld aan de Prohair ( maar Prohair hoor ik hier voor het eerst).



Prohair blocked 2/3 deel van dht............maar waar in je bloed ........of dht type 1 in je hoofdhuid??


Eerlijk gezegd heb ik niet zo veel vertrouwen in dermatalogen........In mijn begin was ik voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest. Was bij een top dermatoloog.........vroeg aan hem.....kan ik iets aan mijn kaalheid doen??........hij zij nee.....er bestaat NIETS tegen kaalheid.......ik zei en hoe zit het dan met Finasteride.......hij zij......dat helpt niet.........zijn maar verkoop praatjes.......je moet je kaalheid gewoon accepteren....Nu 2 jaar later en met Finasteride......heb ik echt de zin om die hufter op te zoeken en voor zijn kop te schieten.......want hij zal bij elke arme kalende patient zeggen dat er niets is tegen kaalheid_terwijl er wel iets tegen te doen is------>>> FUCK DERMATOLOGEN EN LANG LEVE WETENSCHAPPERS!!!
Rocco is offline   Met citaat reageren