Los bericht bekijken
Oud 24 november 2001, 00:16   #9
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
yooo Jay....


He ik ben echt blij dat je zoveel vertrouwen hebt in Prohair, immers vrtrouwen is het halve werk. Ik ben ook blij dat het je goed doet.......qua haar kwaliteit.....immers ik gun je ( en iedereen al het haar van de wereld) alles.....Maar toch zou ik me...als ik jou was meer richten op duta....Wat je nu gebruikt is gewoon fina...met wat ingredientem om je hoofdhuid stabiel te houden. prohair blocked meer dan 2/3 van je dhat...zeg je........maar dat doet fina ook ......kan zelf oplopen tot 80 % in je bloed en 38 % in je hoofdhuid....maar als prohair je zo goed doet.....dan zie ik geen rede voor je om aan duta te denken......Maar misschien is duta helemaal niet wat we ervan denken........je weet het pas na gebruik zelf. Maar gezien fina bij mij ( ons) al redelijk goed werkt...........dan kan duta alleen maar beter werken ( misschien zelf wel alles oplossen ) als ik de wetenschappers........in die prive medische sites ( waar je een lidmaatschap van moet hebben ) hoor.........dan schijnt duta een super medicijn te zijn.........tja........het is net een kwestie van vetrouwen hebben...........ik heb die vertrouwen wel in duta...net zoals ik in het begin vertrouwen had in fina......en het deed me zeer ten goede
Rocco is offline   Met citaat reageren