Los bericht bekijken
Oud 24 november 2001, 15:42   #10
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Rocco
prohair blocked meer dan 2/3 van je dhat...zeg je........maar dat doet fina ook ......kan zelf oplopen tot 80 % in je bloed en 38 % in je hoofdhuid....
Nou kijk..... wat er bij mij geblokt wordt is natuurlijk gewoon hetgeen wat fina blokt plus nog eens een kleinere hoeveelheid die wordt geblokt door type 1 inhibitors.

Aangezien fina erom bekend staat zo'n 60%-70% te blokken, zegt Boersma natuurlijk dat ProHair meer blokt dan deze 2/3.

ProHair is dus wel superieur ten opzichte van fina alleen. Fina is immers slechts 1 onderdeel hiervan.

Citaat:
maar als prohair je zo goed doet.....dan zie ik geen rede voor je
om aan duta te denken......
De bijwerkingen.....

Ik heb een gevoelig lichaam. Ik moet uitkijken met wat ik tot me neem.

Citaat:
Maar misschien is duta helemaal niet wat we ervan denken........je weet het pas na gebruik zelf.
Ik hou de fora goed in de gaten om te horen over de werking ervan.

Citaat:
Maar gezien fina bij mij ( ons) al redelijk goed werkt...........dan kan duta alleen maar beter werken ( misschien zelf wel alles oplossen )
De ultieme oplossing ligt naar mijn idee in het in staat zijn tot het repareren van een verloren bos haar.

Je kan immers je haar ook kwijtraken in een ongeluk (zoals brand) of iets dergelijks.

Citaat:
als ik de wetenschappers........in die prive medische sites ( waar je een lidmaatschap van moet hebben ) hoor.........dan schijnt duta een super medicijn te zijn.........tja........het is net een kwestie van vetrouwen hebben...........ik heb die vertrouwen wel in duta...net zoals ik in het begin vertrouwen had in fina......en het deed me zeer ten goede
Of je nu gelooft in een medicijn of niet maakt niet uit hoor. Het doet z'n chemische karweitjes toch wel als je het inneemt.

Maar vertrouwen hebben kan in elk geval geen kwaad. Daar heb je gelijk in.
  Met citaat reageren