Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2010, 09:41   #23
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlow Bekijk bericht
Met alle respect hoor, maar ik geloof deze praatjes niet meer... Je zou eens moeten weten hoeveel mensen mij aankijken op straat als ik met mijn haar in een staart loop. En dan nog mensen die mij uit hebben gelachen, zelfs mijn familie die soms grapjes maakten met: Vroeger ben je op je voorhoofd gevallen daarom is het zo groot. En de namen die mensen mij geven.. Ik ben er behoorlijk mee gepest.

En... Het voorhoofd van Rihanna is veel kleiner.. Als ik haar voorhoofd kon hebben zou ik het zeker nemen ! Mijne lijkt wel het dubbele van haar.. Maar wel toevallig is dat veel mensen zeggen dat ik op Rihanna lijk, sommigen noemen me zelfs zo.
Hoi,

Ik had je al een pm gestuurd, maar dr feriduni heeft ook een foundation. Dit houd in dat hij 1 keer per maand een gratis behandeling geeft aan mensen met bijv brandwonden en dergelijke. Ik ken je historie niet, maar mocht het iets medisch zijn kom je hier mischien ook wel voor in aanmerking. Ik zou zeggen maak een afspraak met hem!

als ik dit allemaal lees denk ik bij mezelf waar gaat dit allemaal over, rihanna dit en zus zo. Jij bent wie je bent en helaas in deze maatschappij word je wel eens geconfronteerd met hoe je er uit ziet. Wees aub je zelf en ga met je probleem aan de slag, echt niet iedereen zit te kijken naar jou voorhoofd, rihanna is mij nooit opgevallen en ik vind het een fantastisch mooie vrouw!!

Ik weet je bent nog erg jong en begrijp best dat dit moeilijk voor je is maar kom op joh je bent er obsessief mee bezig en dat maakt jou leven zo moeilijk!!

groet hair 81
hair81 is offline   Met citaat reageren