Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2023, 20:43   #14
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Aangezien jij ervaring in turkije hebt, wellicht kan je wat vragen beantwoorden:

1.) ik ben zo verbaasd over het aantal grafts wat ik voorbij zie komen bij esteworld. Ik heb pas 1 consult gehad bij veldhoven en zeiden ze me dat 3000 toch wel max is per dag. bij esteworld lees ik 5000 tot 6000 per dag. Hoe kan dat?

2.) De kosten van vlucht en hotel zijn niet inbegrepen. Ben je dan met huidige prijzen niet duurder uit?

3.) Als het tegenvalt na 1 jaar,..wat dan? Terugvliegen naar turkije?

4.) dit punt slaat wellicht nergens op. Ik ben 17 jaar geledennaar turkije geweest. Heb 6 weken met jeep heel veel van het land gezien. En prachtig en lieve mensen. Maar de hygiene was ruk. Ik zag zo vaak een busje met vlees met 35 graden buiten staan. Hotels etc waren onhygienisch. En alles wat ik zag , kwam ik dat de conclusie dat de turken het niet zo nauw namen. Is dit dan het land waar ik Ht ga doen??
Moeilijke vragen!
Sub 1 geen idee. Ik kreeg er 2.800 en men was bezig met mij tussen 0930 en 1400.
Sub 2 hotel en transport zijn inbegrepen, vliegtuig niet. Er zijn klinieken die all-in aanbieden en dan nog onder de 2.500 zitten. Ook Esteworld maakt winst
Sub 3 ze hebben hier een kantoor maar ik weet nu al zeker dat het niet gaat tegenvallen
Sub 4 nee, steriele operatiekamers, helemaal niks mis mee.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren