Discussie: Mijn verhaal
Los bericht bekijken
Oud 5 februari 2010, 19:19   #1
chris525
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2010
Berichten: 3
Mijn verhaal

hey

Zal me even kort voorstellen en mijn vehaal even vertellen
Ben man van 21 en heb sinds 2 maanden al last van haaruitval
heb ongeveer 3 jaar elke dag thc gerookt en hiermee gestopt en een week hierna is mijn haaruitval begonnen (zware paniek) hierdoor ben ik op zoek gegaan naar de reden hiervoor. Eerst dacht mijn moeder/zus aan seizoensuitval maar heb dit nog nooit gehad dus snel even naar de docter gegaan en bloedproef gedaan waaruit bleek dat ik vele tekorten heb (ijzer,foliumzuur,vit b) Ze heeft dan vele medicatie voorgeschreven deze neem ik nu al ong een week. Ze vertelde me ook dat de uitval nog een dikke 3 maanden kan aanslepen. En dat ik na een maand nog eens een bloedproef moet laten doen voor te kijken of ik het opneem/vooruitgang .
nu heb ik hierbij toch wat vragen:

1. Zie dat mijn inhammen precies wat zijn gegroeid zijn zullen deze terug bijgroeien als mijn tekorten zijn aangevuld ?
2. Kan ik andere dingen doen om de uitval te verminderen denk bv om een hairmax laser te kopen om mijn haar hierdoor sterker te maken?
3.Zou het mss goed zij om terug thc te gaan gebruiken tot ik mijn tekorten heb bijgevuld ? heb hier rare/goede dingen over gelezen (androgenen)

Als u mij enige goede antwoorden/advies zou kunnen geven zou ik dit zeer op prijs stellen.
Heb trouwens al veel bijgeleerd op dit forum

bij voorbaat dank
chris
chris525 is offline   Met citaat reageren