Discussie: Mijn ervaring heden
Los bericht bekijken
Oud 14 januari 2016, 00:31   #8
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Update foto's van januari 2016:

Hier betreft een update met wat foto's en een eventueel blogje over mijn haar-dingen. De eerste geplaatste foto's zijn niet gericht op mijn inhammen en kruin, maar op het eerste aanzicht. De foto's van de bericht die ik daarna plaats zijn meer gericht op de probleemplekken.

De ene moment vind ik dat mijn haren voller lijken dan op het andere moment. Evenzo zijn ze wat voller dan voor mijn medicatiegebruik. Nadat het gedroogd is (na het douchen) lijkt het misschien wat voller. Ik gebruik geen föhn en verzorg mijn haren met een beetje biologische olijvenolie. Vóór mijn medicatiegebruik kon ik dit niet doen, daarvoor was mijn haar toen te ijl, maar nu gelukkig niet meer.

Sinds mijn medicatiegebruik geniet ik meer van mijn kapsel; net zoals vroeger kan ik er nu iets meer mee doen, zoals dunne vlechten, dingen voor in de haar, enzovoorts. Iets wat voor mijn medicatie vrijwel onmogelijk was en ik zeer slecht voor elkaar zou krijgen. De eerste medicatie (finasteride en minoxidil) deed het goed en ik vertrouw ook van harte op mijn nieuwe verbeterde medicatie (dutasteride en nanoxidil) wat ik liefst spoedig in de toekomst vervolg met een haartransplantatie bij de inhammen. In maart doe ik een update over mijn verbeterde harenmedicatie (waarin ik deze 120 dagen hebt gebruikt).

*Eerste twee foto`s ongekamd en droog na het douchen met een shampoo van de Reform zonder rotzooi.
*Volgende drie zijn na het kammen en nog zonder olie of dergelijke (normaal breng ik eerst wat olie aan).

(Verder weet ik niet in hoeverre hoe lang ik welke foto's laat staan of (de profiel en vooraanzicht-foto) verwijder omdat ik niet herkend wil worden door mensen uit mijn sociale omgeving op deze forum. Tot zover geloof ik niet dat ik door familie en vrienden in de gaten gehouden wordt)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Voor-boven aanzicht.jpg‎ (125,3 KB, 331x gelezen)
Bestandstype: jpg Onder-zij- aanzicht.jpg‎ (64,1 KB, 295x gelezen)
Bestandstype: jpg Profiel.jpg‎ (132,2 KB, 300x gelezen)
Bestandstype: jpg Vooraanzicht.jpg‎ (123,4 KB, 299x gelezen)
Bestandstype: jpg Voorover buigen.jpg‎ (129,0 KB, 301x gelezen)

Laatst gewijzigd door 123hallo; 14 januari 2016 om 18:50 Reden: schrijffouten
123hallo is offline   Met citaat reageren